گرامیداشت مقام دانشجو

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار کرد:

گرامیداشت مقام دانشجو

مراسمی تحت عنوان «گرامیداشت مقام دانشجو» قبل از آغاز نماز جمعه، در محل مصلای شهرستان فارسان توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور و جمعی از اساتید بسیجی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام نور آغاز شد و پس از قرائت بیانیه ی روز دانشجو توسط نماینده تشکل های دانشجویی، احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری بعنوان سخنران این برنامه در جایگاه حاضر شد.

بسیج، پیش از خطبه بیاناتی در خصوص روز دانشجو و ارزش این روز تاریخی ارائه داد. وی پیرامون خصوصیات عالمان واقعی از منظر اسلام صحبت کرد و درادامه به تشریح آفت های مهمی که اندیشمندان و دینداران را تهدید می کند، پرداخت.

در ادامه ی این برنامه دینی و علمی، یکی از دانشجویان زندگی نامه و وصیت شهید دانشجوی والامقام یوسفی را برای حاضرین قرائت نمود.

در پایان این مراسم، امام جمعه، روسای دانشگاه های شهرستان، تعدادی از مسئولین کشوری و لشکری، جمعی از معتمدین شهرستان و مسئول بسیج اساتید استان ضمن دیدار از نمایشگاه، غرفه های دانشجویی و دستاورد های دانشجویان، طی مراسم اختتامیه  از تعدادی از نخبگان انقلابی وهمچنین از خانواده های گرانقدر شهدای این شهرستان با تقدیم هدایا و لوح تقدیر، قدردانی کردند.

 انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.