نشست شورای مرکزی

استان چهارمحال…
در سازمان بسیج اساتید برگزار شد:

نشست شورای مرکزی

جلسه ی شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام نور آغاز گردید و سپس احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه با اشاره به شهادت شهید آیت الله مفتح و تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری فاطمیه، به بیان نکاتی چند پیرامون این روز مهم پرداخت.

بسیج با اشاره به اهمیت آگاهی از اهداف نظام و انقلاب اسلامی گفت: همه ی ما به عنوان استاد و معلم بخشی از جامعه ی علمی و دینی کشور این رسالت مهم را بر گردن داریم که نسل حاضر را نسبت به محیط پیرامون و اهداف جامعه اسلامی آگاه کرده و با در نظر گرفت ظرفیت های موجود این جوامع آینده ساز را در این مسیر راهنمایی کنیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید ضمن اشاره به فعالیت های انجام شده توسط این سازمان در سال جاری و سال های گذشته گفت: با توجه به محدویت هایی که  پاندمی ویروس کرونا برای اجرای فعالیت ها ایجاد کرده بود، سازمان بسیج اساتید از حرکت باز نایستاده و جلسات و برنامه های خود را با کیفیت مطلوب بصورت مجازی و سایربرنامه ها را نیز را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ادامه داده است.

در ادامه به دعوت رییس سازمان بسیج اساتید، حجت الاسلام صفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین صفی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به سخنرانی پیرامون مسئولیت های نهاد رهبری دانشگاه و ارتباط آن با بسیج اساتید پرداخت. وی گف: پس از درک و دریافت ویژگی های استاد تراز انقلاب اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام(قدس سره الشریف)  ظرفیت های موجود اگر اساتید و مسئولین بسیج  در هر کانون با شوق و اشتیاقی انقلابی در زمینه تبیین و تحقق اهداف حکومت اسلامی و روشنگری عمل کنند، نه تنها بر جامعه دانشگاهی بلکه بر سایر آحاد جامعه هم میتوان اثر گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آگاهی از فعالیت های بسیج اساتید و ارتباطات آن با نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد و سایر دانشگاه های استان، این سازمان با توجه به امکانات و وضعیت موجود فعالیت چشمگیری در این زمینه ها داشته است.

در پایان از اساتید منتخب در جشنواره های جهادگران علم و فناوری و مالک اشتر با اهدای تقدیرنامه و هدیه ی فرهنگی تقدیر گردید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.