نشست هم اندیشی

استان چهارمحال…
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار شد:

نشست هم اندیشی

نشست هم ندیشی اساتید کانون دانشگاه پیام نور شهرستان فارسان پیرامون وحدت حوزه و دانشگاه با حضور معاونین حوزه علمیه خواهران، جمعی از مسئولین و دانشجویان دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست صمیمانه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام نور، مردای معاون آموزشی حوزه علمیه خواهران فارسان، به بیان تاریخچه، ویژگی ها و نقش حوزه علمیه در ارائه ی خدمات علمی، دینی و اجتماعی پرداخت. وی با اشاره به ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در جامعه ی اسلامی، راهکار ها و چالش های های پیش رو در این زمینه را بررسی نمود.

در ادامه احمد نادری مسئول کانون دانشگاه پیام نور فارسان به بیان اهمیت موضوع وحدت حوزه و دانشگاه از دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پرداخت و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اسلامی شدن دانشگاه ها، این مهم تنها با کمک و همکاری اساتید دانشگاه و حوزه به عنوان دو بال پرواز انجام پذیر خواهد بود.

وی افزود: اکنون در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دنبال راهکار های عملیاتی برای همگرایی حوزه و دانشگاه برای حرکت در جهت تمدن نوین اسلامی باشیم.

در پایان جلسه پس از ارائه نقطه و نظر ها و رهکار های اعضا، به تصمیم جمع حاضر مقرر گردید سلسله جلساتی پیرامون این مبحث به صورت مداوم بین دانشگاه و حوزه برقرار باشد، و نشست های هم اندیشی طلاب و دانشجویان این شهرستان برگزار گردد. بدین گونه ارتباط قویتر و نزدیکتری بین دانشگاه و حوزه علمیه برقرار خواهد شد و بدنبال آن شاهد بازتاب این اثر در جامعه علمی ودینی شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.