تودیع و معارفه

استان چهارمحال…
توسط سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد:

تودیع و معارفه

جلسه ی تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور مسئولین بسیج اساتید در محل حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام نور آغاز گردید، دکتر احمدرضا بسیج ضمن قدردانی از مسئول قبلی کانون، دکتر موسی مولوی را به عنوان مسئول جدید کانون این سازمان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معرفی نمود.

بسیج گفت: از مسئول جدید درخواست می شود ضمن فعال سازی هیئت های اندیشه ورزی و انجام اقدامات و فعالیت های فرهنگی، علمی و طرح مسئله به منظور حل مشکلات استانی و دانشگاهی بازوی رئیس دانشگاه و نهاد رهبری در دانشگاه باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، تنظیم برنامه ها و فعالیت های بسیج اساتید در دانشگاه بایستی به سوی تمدن سازی نوین اسلامی پیش برود.

در ادامه دکتر ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از اساتید بسیجی این سازمان در دانشگاه تقدیر و تشکر نمود و گفت: در طول فعالیت های دانشگاه به کرّات شاهد فعالیت های جهادگرانه ی اساتید بسیجی بوده ایم و امید آن داریم با تداوم این امر و همت بسیج اساتید در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه ی دانشگاهی گامی موثر برداریم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.