نشست هم اندیشی اساتید

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار کرد:

نشست هم اندیشی اساتید

در آستانه فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با موضوع «جهاد تبیین ونقش اساتید دانشگاه» با حضور حجت الاسلام احمد حسین فلاحی برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با همکاری کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شهرکرد، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دفتر هم اندیشی اساتید این دانشگاه برگزار شد، احمد فلاحی به شرح و تبیین رویداد های مهم دهه مبارک فجر و مسیر انقلاب اسلامی در طول سال های متمادی پرداخت.

وی در ادامه، با اشاره به امر مهم جهاد تبیین در زمان حاضر، ضمن توضیح در مورد روابط ایران با کشورهای منطقه، اهمیت آگاهی اساتید نسبت به مسائل سیاسی ونظامی کشور در این برهه را ضروری دانست.

عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درپایان به پاسخگویی در خصوص مباحث آموزشی و آیین نامه های اساتید پرداخت و عناوین وموضوعات اساتید در جهاد تبیین را بیان نمود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.