چهارمین نشست بومی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

استان چهارمحال…
به میزبانی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار شد:

چهارمین نشست بومی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

چهارمین نشست بومی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ویژه گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور اساتید دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، چهارمین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور کلیه اعضا در دانشگاه فرهنگیان شهرکرد برگزار شد.

در این نشست احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد به نحوه اجرایی کردن اخلاق انتخابات اسلامی در سال 1400 اشاره کرد و گفت: حکومت اسلامی مبتنی بر ارزش ها و مبانی اعتقادی است از این رو حاکمیت مردم سالاری دینی وجه تمایز این حکومت با سایر نظام های موجود در دنیا می باشد.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان انتخابات را اساس نظام های مردم سالار دانست و افزود: سه محور و بعد اساسی که می بایستی در آن توجه ویژه ای داشت اخلاق، احکام و اعتقادات دینی در این مسئله مهم است.

احمدرضا بسیج به تبیین ماهیت و لزوم اخلاق انتخاباتی از منظر و اندیشه بنیان گذار نهضت انقلاب اسلامی پرداخت و متذکر شد:  از کسانی که در عرصه انتخاباتی فعال هستند به ویژه نامزدهای انتخاباتی انتظار می رود اخلاق را در انتخابات سر لوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.