تجدید میثاق اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور بروجن با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بروجن برگزار کرد:

تجدید میثاق اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور بروجن با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسئولین دانشگاه پیام نور بروجن با حضور در گلزار شهدای این شهر با آرمان های شهداء تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، گلزار شهدای شهرستان بروجن به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  به همت کانون بسیج اساتید، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور بروجن غبار روبی و عطر افشانی شد.

سید عبدالله میراحمدی رئیس دانشگاه پیام نور بروجن در مراسم عطر افشانی و غیر روبی گلزار شهداء شهرستان بروجن ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهید اظهار داشت: امروز یکی از بزرگ ترین وظایف مسئولان تکریم شهداء است و همه وظیفه دارند در حفظ ارزش های اسلامی و تکریم مقام شهید به جد تلاش کنند.

وی نقش اساتید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جدید به خصوص جوانان و دانشجویان را از مهم ترین و اساسی ترین وظیفه اساتید دانشگاه دانست و افزود: استاد، دانشجو و دانشگاه باید انقلابی بماند و فرهنگ شهادت در تمامی کلاس ها و مراکز آموزشی نهادینه شود تا با استفاده از آن بتوان به رشد و سعادت رسید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.