پنجمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

پنجمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

پنجمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون عوامل پویایی و موفقیت انقلاب و نظام اسلامی با همکاری مرکز هم¬اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان در پنجمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: مهم ترین عوامل پویایی و موفقیت انقلاب و نظام اسلامی بالا بردن تفکر و روحیه بسیجی است.

احمدرضا بسیج راه حل مشکلات کشور و برون­رفت از تحریم­­های ظالمانه را تقویت، ترویج تفکر و روحیه بسیجی و جهادی دانست و افزود: تجربه ثابت کرده است هرکجا ما با اندیشه بسیجی و روحیه جهادی وارد عمل شده­ایم به یاری حق تعالی و در سایه وحدت و ولایت­مداری توانسته­ایم پیروزمندانه بر مشکلات فائق آییم.

مسئول سازمان بسیج اساتید استان با بیان اینکه تفکر بسیجی در انقلاب اسلامی موجب تحول در انقلاب اسلامی و قرار گرفتن در مسیر تعالی شده است اضافه کرد: بایستی شاخصه های این تفکر را نسبت به علم روز تقویت کرد که این عمل باعث اقدام به موقع، همانند حضور به موقع در جبهه­های مختلف از جمله حضور گسترده و خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.