قرآن؛نسخه شفابخش دردها و بیماری‌ها

استان چهارمحال…
مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در طرح دوشنبه های قرآنی مطرح کرد:

قرآن؛نسخه شفابخش دردها و بیماری‌ها

احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در طرح دوشنبه های قرآنی که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد مجازی و حضوری برگزار شد از کتاب «یگانه راه زندگی» تازه ترین اثر علمی و پژوهشی خودش رونمایی کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این طرح که حجت‌الاسلام والمسلمین محمد همتیان،معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه و جمعی از مسئولین دانشگاه حضور داشتند. احمدرضا بسیج، عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و نویسنده کتاب «یگانه راه زندگی» در رونمایی از این کتاب با عنوان تفسیر موضوعی قرآن جلد اول، افزود: راهی برای زندگی عاقلانه انسان جز کتاب قرآن وجود ندارد که خداوند متعال آن را در اختیار انسان قرار داده است، چرا که او انسان را خلق کرده و خیر و شر را می‌داند.

وی گفت: در این دنیا آمده‌ایم تا به ادراک برسیم، زمانی که به علم و معرفت دست یافتیم، لذت به دنبال آن حاصل می‌شود، لذتی بی‌نهایت که در عالم اخروی پیش می‌آید.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد تاکید کرد: برای اینکه ادراک به درستی حاصل شود، باید به قرآن توجه شود، زیرا ذکر ما، حقیقت ما و هویت ما در قرآن کریم نهفته است و اگر کسی به آن توجه نکند به خود ضرر زده است.

وی بیان کرد: با قرآن است که بشر به انسان تبدیل می‌شود، از طرفی امروز با پیشرفت‌های علمی در تمامی علوم، اعجاز قرآن بیشتر مشاهده می‌شود و روز به روز بر معجزه و اعجاز قرآن افزوده می‌شود.

بسیج تاکید کرد: امروز متوجه می‌شویم که قرآن کتاب بشر نیست بلکه کتاب انسان‌ساز و راهنماست، اگر کسی با قرآن همراه نباشد، همانند کسی بوده که دست او از دنیا کوتاه شده است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نسخه شفابخش تمام دردها و بیماری‌هاست، تصریح کرد: اگر جوامع بشری در بحران‌ها، جنگ‌ها، ظلم و فحشا به قرآن تمسک کنند، این مشکلات وجود نخواهد داشت، زیرا قرآن کریم یگانه راه زندگی است.

عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد خاطرنشان کرد: بناست هر ساله دو جلد از این تفسیر موضوعی با موضوعات مختلف نوشته شود که با توجه به جوان‌پسند بودن کتاب، تلاش شده نگارش این کتاب به زبان ساده باشد، زیرا قرآن کریم اقیانوس بی‌پایان و نسخه شفابخش است و برای هر فرد با تفکر و با هر عقیده‌ای، حرف‌ها دارد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.