نشست تخصصی هم افزایی مسئولین اقشار

استان چهارمحال…
با همکاری بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست تخصصی هم افزایی مسئولین اقشار

نشست تخصصی هم افزایی مسئولین اقشار چهارمحال و بختیاری با محوریت نقش هیئت های اندیشه ورز در هدایت جامعه به خصوص نقش این هیئت ها در اقشار مختلف بسیج به جهت دستیابی به تمدن نوین اسلامی در سالن اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست که به میزبانی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان برگزار شد رئیس مجامع استان، مدیر اقشار سپاه در بسیج و سایر اقشار حضور داشتند.

احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان با مسئولیت رئیس هیئت های اندیشه ورز استانی تفکر و اندیشه ورزی را در بصیرت و آگاهی مردم دانست و افزود: لازمه پیشرفت و تغییر در هر کشور بهره وری از اندیشه ها لایه های مختلف اجتماع از سطوح پائین تا سطوح بالاتر بر اساس خرد جمعی و تصمیم سازی در هیئت های اندیشه ورزی دانست.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر این امر مهم یعنی دعوت به اندیشه ورزی و توسعه آن در میان آحاد جامعه که خود نشان از مهم بودن این مسئله دارد، تصریح کرد: ثمره این هیئت ها شناخت مشکلات و احصاء راه حل برای آن هاست که از مهم ترین مزیت های آن می توان به تقویت روابط، بالا رفتن اعتماد، تقویت روحیه مشارکت و کارگروهی ، همسو شدن اهداف، خلاقیت و نوآوری اشاره کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.