اعلام برنامه‌های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان

استان چهارمحال…
احمدرضا بسیج خبر داد:

اعلام برنامه‌های سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری از اعلام برنامه‌های سازمان بسیج اساتید استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در گفت‌وگو با روابط عمومی این سازمان با اعلام این خبر گفت: این برنامه‌ها به صورت برخط و مجازی به وسیله بسترهای اینترنت برگزار می شوند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های درس هایی از نهج البلاغه اظهار کرد: این برنامه ها روزهای شنبه ها و چهارشنبه های هر هفته در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸ لغایت ۱۹ برگزار می‌شود.

بسیج نهج البلاغه را مجموعه گران سنگی خواند که به حق آن را «اخ القرآن یا همان برادر قرآن» می دانند و در این خصوص،  افزود: در عظمت و شگفتی این اثر جاودانه همین بس که در توصیفش گفته اند: «کَلامٌ فَوقَ کَلامِ المَخلوقِ وَ دونَ کَلامِ الخالِق / کلامی که بالاتر از کلام بشر و پایین تر از کلام خداوند است».

مسئول بسیج اساتید استان با تأکید بر اهمیت برگزاری این برنامه ها، روایت درست از نهج البلاغه و پاسخ به سؤالات و شبهات ایجاد شده در این زمینه برای ماه مبارک رمضان دانست و افزود: بی تردید نهج البلاغه، جامع ترین کتاب پس از قرآن است که می تواند راهنمای انسان در تمام ابعاد زندگی به شمار آید.

علاقه مندان به شرکت در این وبینارها یا برنامه میتوانند از طریق لینک زیر در زمان اعلام شده حضور یابند.

https://vc.cfu.ac.ir:443/tafsir1400

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.