مشاركت مردم لازمه موفقيت سياست‌های انتخاباتی است.

استان چهارمحال…
در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری مطرح شد:

مشاركت مردم لازمه موفقيت سياست‌های انتخاباتی است.

نشست ویژه انتخابات شوراها و اهمیت آن در بدنه حاکمیت با حضور احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و عبدالله علیمحمدی کارشناس مسائل سیاسی در ویژه برنامه بر بام افتخار در صدا و سیما استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیح مسئول بسیج اساتید استان با حضور در ویژه برنامه بر بام افتخار که به مناسبت انتخابات (شوراهای شهر و روستاها 1400) که چهارشنبه های هر هفته از صدا و سیمای استان پخش می شود، اعلام کرد: دشمنی آمريكا با نظام جمهوری اسلامی ايران بر اساس اصل نظام است.

وی با بیان اینکه دشمنان ايران با كليت نظام مخالف هستند و سياست‌های كشور يا دولت‌های مختلف تأثيری بر دشمنی آمريكا ندارد، افزود: وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر کشورها در مردمی بودن این انقلاب است از این رو استکبار جهانی سعی دارد به وسیله بزرگ نمایی مشکلات در کشور و ناتوانی دولت و مسئولین در ساماندهی آن ها و استفاده از جنگ نرم و فضای مجازی مردم را از حضور پرشور در انتخابات دلسرد نماید.

بسیج انتخابات پیش رو را فرصتی ارزشمند برای مردم ایران خواند و در این خصوص تصریح کرد: امروزه وجود نظام ارزشمند انقلاب اسلامی موجب شده است مردم به سطح بالایی از دانش و پختگی برسند تا دوست و دشمن را از هم تشخیص دهند. مردم خود به عینه دیدند کشورهای که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند حتی در زمینه های پزشکی بسیار از داروهای خاص را در لیست تحریمی قرار دادند تا ثابت کنند حرف و عملشان یکی است و خیر خواه مردم نیستند.

مسئول بسیج اساتید استان با اشاره به نقش شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی در عرصه های موفقیت کشور تصریح کرد: روش شورایی، مشارک حداکثری مردم در بدنه حاکمیت بیش از پیش توسعه یافته نیازهای جامعه از طریق خود مردم پیگیری و پاسخ داده می شود. بر این اساس و طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امور کشور بایستی به اتکاء آرای عمومی صورت پذیرد.

عبدالله علیمحمدی کارشناس مسائل سیاسی در ادامه پيشرفت نظام را در سايه صبر، استقامت، بردباری و تلاش مردم و مسئولان كشور دانست و اظهار كرد: نظام سياسی كشور ايران بر اساس مردم‌سالاری دينی است، بر همين مبنا همانگونه كه مردم در اصل انتخابات مشاركت دارند می‌طلبد در راستای موفقيت سياست‌های فرد منتخب نيز مشاركت داشته باشند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.