رو نمایی از کتاب "استاد تراز انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب"

استان چهارمحال…
در سازمان بسیج اساتید برگزار شد:

رو نمایی از کتاب "استاد تراز انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب"

مراسم رونمایی از کتاب "استاد تراز انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب" طی جلسه ای رسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و جمعی از اساتید بسیجی، همزمان بصورت حضوری و بر بستر مجازی در سالن جلسات آموزشکده فنی پسران شهرکرد برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، کتاب "استاد تراز انقلاب اسلامی در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب" به درخواست سازمان بسیج اساتید کشور توسط احمدرضا بسیج، مسئول سازمان بسیج چهارمحال و بختیاری تالیف شده است.

در برنامه ی رونمایی از این کتاب که با تلاوت آیاتی چند از کلام نورآغاز گردید، حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر نماینده ی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) به بیان سخنانی پیرامون گذشته ی انقلاب اسلامی، اهداف و مسیر های پیش روی آن پرداخت و توجه به این مهم را امری حیاتی در حفظ  پیکره انقلاب و نظام اسلامی دانست.

در ادامه نماینده ی ولی فقیه درسپاه استان به توضیح مفهوم منظومه ی فکری رهبر انقلاب پرداخت وچند مورد از سرفصل های این کتاب را بیان و بررسی کرد. وی مطالعه  و معرفی این کتاب را به اساتید بسیجی توصیه کرده و گفت: این تالیف دیدگاه روشنی راجع به تراز انقلاب و منظومه ی فکری رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)  به مخاطب می دهد.

در پایان ضمن تقدیر از حضور اساتید بسیجی حاضر در جلسه و نماینده محترم ولی فقیه  به هریک از اعضای حاضر در برنامه یک نسخه از این کتاب به همراه چپیه بسیجی اهدا گردید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.