ساختن حیات طیبه در دنیا

استان چهارمحال…
سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

ساختن حیات طیبه در دنیا

نشستی تحت عنوان تبیین مهندسی حکومت دینی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان سامان با سخنرانی مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با عنوان ساختن حیات طیبه در دنیا از دیدگاه قرآن کریم برگزار شد، احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج استان به بررسی آیات قرآن پیرامون این مهم پرداخت.

بسیج گفت: حیات طیّبه رهاورد سیر الى اللّه است که اولیاى خدا با پیمودن مسیر بندگى و پاس دارى از پیمان فطرى و میثاق ملکوتى به آن رسیده و از ثمرات آن بهره مى برند. حیات طیّبه در عالم «عنداللّه» و در تحت ولایت حق تعالى براى اولیاى خدا تحقق مى یابد. در مقابل حیات طیّبه، حیات مادى در عالم موهوم دنیا و تحت ولایت شیطان با معیار شرک صورت بندى شده است و در اثر غلبه هوس ها و نفسانیت بشر را گرفتار مى کند.

وی تصریح کرد: قرآن کریم آخرین و کامل ترین کتاب آسمانى است که خداى تعالى براى هدایت انسان ها فرو فرستاده و بدین روى، از هر چه به کمال و نیک بختى آدمیان مربوط مى شود، در این کتاب مقدّس فروگذار نشده است. اما به دلیل آنکه قرآن براى عالمیان آمده و بیشتر مردم در مراحل اولیه هدایت اند، حقایق مربوط به کمال نهایى و اوج کام یابى معنوى و ابدى به صورت رموز و اشارات در سراسر آیات قرآن کریم پراکنده و پنهان گردیده و براى کشف آنها، باید منظرى بلندپایه بر نگارستان آیات قرآن گشوده و از افق اعلا، اسرار اوج عروج و معراج آدمى را مطالعه کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.