جهاد کبیر در اندیشه دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی)

استان چهارمحال…
سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

جهاد کبیر در اندیشه دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی)

نشستی با موضوع «جهادکبیر در اندیشه دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) » با حضور اعضاء و مسئولین سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری همزمان بصورت حضوری و بربستر مجازی برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان به سخنرانی پرداخت.

بسیج در ابتدا به انواع جنگ و نبرد دشمن اشاره نمود و لازمه ی جهاد در این زمینه ها را آیات صریح قرآن دانست. وی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد کبیر را همان ایستادگی و مقاومت و عدم تبعیت از دشمن در میدان‌های مختلف همچون اقتصاد، سیاست، فرهنگ و هنر می‌داند. ایشان یکی از شاخصه‌های انقلابی بودن را «حساسیت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از او» عنوان می‌کند و از این «عدم تبعیت» را جهاد کبیر می‌نامد.

بسیج خاطر نشان کرد: از مصادیق جهاد کبیر یکی جهاد علمیست که جامعه ی دانشگاهی و اساتید را در برمی­ گیرد؛ البته این جهاد اصول و قواعدی دارد که بایستی رعایت شود.

وی در ادامه با بیان بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری به اهداف دشمن و شاخص های انقلابی گری و مفهوم صحیح آتش به اختیار اشاره نمود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.