تبدیل تهدید به فرصت

استان چهارمحال…
سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

تبدیل تهدید به فرصت

پیش همایش اندیشه دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) با موضوع تبدیل تهدید به فرصت توسط سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری همزمان به صورت حضوری و بر بستر مجاری برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست سهراب صلاحی استاد دانشگاه امام حسین (ع) و رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید کشور پیرامون مبحث«تبدیل تهدید به فرصت در اندیشه دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی)» سخنرانی کرد.

صلاحی ابتدا سیر تاریخی و رخ داد های مهم سیاسی ایران و جهان در دو قرن اخیر را بررسی نمود و سپس به تحلیل اتفاقات رخ داده در سیر تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه ها و دخالت های غرب جهت ایجاد موانع در نظام اسلامی و ایران پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: رهبری شجاع و با درایت انقلاب اسلامی با تکیه بر قدرت لایضال الهی و پشتوانه نیروهای بسیج مردمی و جهادگر در منطقه همچنین با اشراف کامل بر مسائل سیاسی روز جهان و منطقه، همواره در مسیر فرامین الهی گام برداشته و علاوه بر خنثی کردن سیاست های سوء دشمن ، قدرت و کرامت واقعی نظام اسلامی و شیعه را به جهانیان اثبات نموده اند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.