اهدای خون

استان چهارمحال…
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد صورت گرفت:

اهدای خون

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهداء جمعی از اعضای کانون بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بخشی از خون خود را اهدا کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، موسی مولوی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) اظهار کرد: همزمان با این روز و گرامیداشت تکریم مادران و همسران شهدا، هیئت رئیسه این دانشگاه  به‌همراه جمعی از کارکنان و اعضای هیئت علمی بخشی از خون خود را اهدا کردند.

وی افزود: در قرآن کریم بر احسان و اینکه خداوند محسنین را دوست دارد، تأکید فراوان شده است، در روایات هم بر خوبی بر حق بندگان خداوند و فراهم‌کردن توشه برای آخرت سفارش شده است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد شهرکرد توضیح داد: بر همین اساس و با توجه به اعلام نیازی که از سوی اداره کل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد و به دلیل رفع نیاز از بیماران نیازمند به خون، رئیس، معاونان، تعدادی از کارکنان و اعضای بسیج اساتید و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد وظیفه شرعی و انسانی خود را در اهدای خون که همان اهدای زندگی است، احساس کرده و در یک حرکت مؤمنانه و خودجوش با حضور در اداره‌کل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری بخشی از خون خود را اهدا کردند.

مولوی بیان کرد: این حرکت خداپسندانه، ایثارگرانه و بشردوستانه که ترویج فرهنگ ایثار را به‌دنبال داشت در سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز گرامیداشت مادران و همسران شهدا صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در اداره‌کل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری با استقبال خوب حسین هاشمی مدیرکل و کارکنان اداره کل انتقال خون استان روبه‌رو شد.

مولوی متذکر شد: پس از اهدای خون از سوی مجموعه دانشگاه در دیدار ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و حسین هاشمی مدیرکل انتقال خون استان چهارمحال و بختیاری درباره ترویج فرهنگ ایثار در قالب اهدای خون به بیماران نیازمند تأکید شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.