تکریم و معارفه

استان چهارمحال…
توسط سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

تکریم و معارفه

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد با حضور احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری ،یاسر پیرعلی سرپرست دانشگاه شهرکرد، حجت‌الاسلام صفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه در محل دفتر ریاست دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، یاسر پیرعلی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت مقام  زن و مادر  گفت:  بنا بر فرمایش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج شجره طیبه است و لازم است در بسیج یک کادر سازی انجام شود تا بتوانیم با تربیت نیروهای شایسته آنها را آماده  انجام کارهای اجرایی نماییم.

پیرعلی خاطرنشان کرد: سپهبد حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادتش تبدیل به یک الگو شده است و همگان از ما انتظار دارند مانند ایشان رفتار و عمل نماییم.

سرپرست دانشگاه شهرکرد افزود: شرایط برای فعالیت های بسیج فراهم است و دانشگاه ظرفیت بالایی در این زمینه دارد و ما به طور کامل در خدمت بسیج و بسیجیان هستیم و رویکردمان هم براین است که فعالیت های دانشگاه در راستای فعالیت های این سازمان باشد.

گفتنی است، دراین  مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات دکتر مهدی قاسمی قدر دانی شد و دکتر محمد غلامی بابادگانی به عنوان رییس جدید بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد معرفی گردید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.