حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در دانشگاه شهرکرد

استان چهارمحال…
به همت سازمان بسیج اساتید برگزار شد:

حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در دانشگاه شهرکرد

همزمان با میلاد با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به همراه رئیس سازمان بسیج اساتید استان با سرپرست دانشگاه شهرکرد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه شهرکرد ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطه الزهرا(س)، روز مادر و سالروز تولد بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری  در دانشگاه شهرکرد گفت: در بحث بسیج اساتید، دانشگاه شهرکرد یک مکان مناسب در اختیار این سازمان (بسیج اساتید) قرار خواهد داد که بتوان از ظرفیت دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه معین استان استفاده کرد.

پیر علی افزود: دانشگاه شهرکرد این آمادگی را دارد که دبیرخانه مکتب حاج قاسم سلیمانی را به صورت دائمی در دانشگاه شهرکرد راه اندازی نماید.

سرپرست دانشگاه شهرکرد در ادامه با اشاره به همکاری نزدیک دانشگاه شهرکرد با مجموعه سپاه و بسیج استان گفت: در دانشگاه شهرکرد همیشه آمادگی همکاری در زمینه سفرهای راهیان نور وجود دارد.

در ادامه، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و انتصاب دکتر پیرعلی به سمت ریاست دانشگاه شهرکرد گفت: تمامی مجموعه سپاه و بسیج خود را همکار دانشگاه شهرکرد می­داند و از شما پشتیبانی و حمایت می­کند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) گفت: انتظارات از دولت کنونی  که با شعار دولت مردمی و انقلابی روی کار آمده است، بالاست ودر بحث ارزش های انقلابی، پایه و اساس آن از دانشگاه شروع می شود که این ارزش ها باید توسط دانشگاه و از طریق  تربیت نیرو های تراز انقلاب حفظ وعملی شوند.

سردار اکبری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: در این بیانیه نقشه راه 40 سال آینده انقلاب ترسیم شده است که با مدیریت هایی که در دانشگاه ها وجود دارد امیدواریم این نهاد علمی نیز به سهم خود در این راه قدم بردارند.

وی تصریح کرد: سپاه این آمادگی را دارد که خدمات و امکانات خود را در اختیار دانشگاه قرار دهد تا با یکدیگر تعامل نزدیک داشته باشیم، چراکه امکانات سپاه انحصاری نیست و برای استفاده همگان تهیه شده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.