بازدید ازنمایشگاه فجرانقلاب

استان چهارمحال…
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزارشد:

بازدید ازنمایشگاه فجرانقلاب

همزمان با فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از اساتید بسیجی کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان از نمایشگاه فجر انقلاب با محورهای دستاورد های انقلاب و جنایات آمریکا، نمایشگاه کتاب، نمایشگاه حجاب و عفاف و اقلام فرهنگی که در مرکز حوزه علمیه زینبیه(سلام الله علیها) شهر فارسان برگزار شده بود بازدید به عمل آوردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتیددانشگاه پیام نور فارسان، ضمن دیدار و برگزاری جلسه هم اندیشی با مسئولان محترم این مرکز و حوزه علمیه، نسبت به همکاری، هم اندیشی و انجام فعالیت های علمی و فرهنگی و پژوهشی مشترک بین اساتید و دانشجویان  دانشگاه پیام نور فارسان و اساتید و طلاب این حوزه تاکید و اعلام آمادگی نمود.

پس از برگزاری جلسه هم اندیشی،از غرفه ها و بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آمد و اقلامی از محصولات علمی و  فرهنگی تهیه گردید.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.