روز قدس

استان چهارمحال…
به همت سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

روز قدس

در آستانه عید سعید فطر و روز قدس مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در مرکز صدا و سیمای استان حضور پیدا کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری در این نشست تلویزونی که صبح جمعه مورخه 1401/02/09 ساعت 8:30 برگزار شد، احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان به بیان مطالبی پیرامون اهمیت روز قدس پرداخت.

بسیج گفت: در رابطه با ضرورت روز قدس که امام خمینی(ره) فرموده اند، یکی اینکه صهیونیست ها فقط قائل به این نیستند که باید فلسطین را در اختیار داشته باشند، بلکه طبق عقایدشان که بخشی از آن در کتاب تلموت آمده است، معتقدند که کل جهان به آنها خواهد رسید.

 وی افزود: یهودیان معتقدند این فرایند طی سه مرحله رخ میدهد که مرحله اول نیل تا فرات است که همان دو خط آبی در پرچم اسرائیل عبارتست از مرز فلسطین تا نزدیکی مرز ایران یا به بیان دیگر از زادگاه حضرت ابراهیم(شهر اور) تا محل فوتش در نزدیکی فلسطین و به همین منوال مرحله دوم ازعراق تا سوئیس و مرحله سوم کل کره زمین است.

 بسیج در ادامه گفت: نمونه این اندیشه در نماد های صهیونیست ماری هست که دور تا دور کره زمین چنبره زده و در نهایت دمش در دهانش قرار میگیرد یعنی کنایه از جهانی شدن.

بنابراین ما در بحث دفاع از مردم فلسطین به غیر از آنکه داریم از مردمی مظلوم و ستم دیده دفاع می کنیم، به نوعی از خودمان و از کل مردم جهان دفاع می کنیم و این مبحثی است که خیلی از جهانیان نمی دانند یا جدی نمی گیرند.

وی خاطر نشان کرد: روز قدس یک مسئله عقیدتی و مهم است چرا که وقتی اسرائیل دارد بیت المقدس و مسجد الغثی را تخریب میکند تا بتوانند معبد سلیمان پیدا کنند و پس از آن جنگ آرماگدون باشد و جهان را تسخیر کنند؛ قطعا ماجرای تخریب بیت المقدس یک جنبه ی عقیدتی و حیثیتی نیز برای ما دارد و بی تفاوتی نسبت به آن جرمی است نابخشودنی.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.