جلسه هم اندیشی درخصوص اجرای برنامه های فرهنگی

استان چهارمحال…
توسط کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار شد:

جلسه هم اندیشی درخصوص اجرای برنامه های فرهنگی

جلسه هم اندیشی درخصوص اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با حضور روسای دانشگاه پیام نور فارسان و مسئولین بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری در این جلسه که در دانشگاه پیام نور فارسان برگزار شد احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان درخصوص اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی مشترک  فرهنگی در سطح شهرستان صحبت نمود و گفت اجرای برنامه های مشترک بستری  ایجاد می کند تا میزان تاثیر برنامه ها بر روی مخاطبان دانشگاهی و عموم مردم بیشتر باشد. وی با اشاره به تجربه های موفق قبلی از جمله برگزاري اجلاسیه شهدای دانشجو، مراسم تکریم از خانواده معظم شهدا، اجرای برنامه به مناسبت روز دانشجو و...تاکید کرد که غنای فرهنگی و محتوایی برنامه های مشترک بین دانشگاه ها همیشه بیشتر بوده و در این شرایط خاص اجرای چنین برنامه هایی آثار فرهنگی و فکری بیشتری بر روی مخاطبان خواهد داشت. وی در ادامه افزود ما دانشگاهیان پرچم دار علم و ادب و فرهنگ هستیم و الگوی ما اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  هستند که تمام زندگی و فعالیت آنها رنگ و بوی خدایی داشت. ما هم باید به تمام فعالیت های علمی و پژوهشی و فرهنگی خود در دانشگاه ها صبغه الهی ببخشیم. در این نشست هر کدام از مسئولین دیدگاه ها و نظرات و ایده های خود را در خصوص برنامه های قابل اجرای مشترک بین دانشگاه های شهرستان مطرح نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.