نشست روشنگری و بصیرت افزایی اساتید دانشگاه و طلاب حوزه علمیه

استان چهارمحال…
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار شد.

نشست روشنگری و بصیرت افزایی اساتید دانشگاه و طلاب حوزه علمیه

نشست بصیرتی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سليماني به همت اساتید دانشگاه ها و طلاب حوزه علمیه فارسان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی چهارمحال و بختیاری همزمان با دهه بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نشست روشنگری و بصیرت افزایی با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه های فارسان و اساتید و طلاب حوزه علمیه این شهر در راستای وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان ضمن عرض خیرمقدم به حاضران با جمعی از روسای دانشگاه ها، اساتید و دانشجویان به بحث و گفتگو  پرداختند.

در ادامه جلسه حجت الاسلام والمسلمین همتی استاد حوزه و دانشگاه به بیان مطالب درخصوص جایگاه تولی و تبری در زندگی فردی و  اجتماعی پرداخت و با مخاطب قرار دادن دانشجویان و اساتید تاکید کرد که اجرای جهاد تبیین توسط دانشگاهیان بسیار مهم است و یکی از وظایف اقشار دانشگاهی می باشد. چرا که جهاد تبیین و روشنگری در این زمانه جدید مانند جهاد با سلاح در مقابل دشمن اجر و پاداش دارد و چه بسا اهمیت بالاتری نیز خواهد داشت.

 وی در ادامه به شخصیت سردار شهید حاج قاسم اشاره کرد و گفت همانطوری که حاج قاسم در میدان جنگ یک فرمانده بلندپایه و استراتژیک بود، در عرصه بصیرت و جهاد تبیین هم تاثیرگذار و الگو بود و همه اقشار و آحاد مردم تحت تاثیر شخصیت‌ والای انسانی او شدند.

در پایان جلسه حاضران از نمایشگاه عفاف و حجاب و غرفه های دانشجویی ( غرفه مستند سازی بصیرتی و غرفه معرفی کتاب و.... ) بازدید کردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.