رای ما، انتخاب ماست

استان چهارمحال…
مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

رای ما، انتخاب ماست

احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: تنها راه درست انتخاب کردن، داشتن گوش شنوایی برای پذیرش سخنان دیدبان و نگهبان جامعه که همان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی است، می باشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در مراسم آئین رو نمایی از طرح پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم که با حضور سرهنگ مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد برگزار شد گفت: سوم خرداد نماد شجاعت، جانفشانی و تاریخی است که هرگز فراموش نخواهد شد.

احمدرضا بسیج افزود: در حماسه سوم خرداد همه گروه ها و اقشار انقلابی کشور به میدان آمدند و حماسه ای ساختند که جهانیان تا کنون نظیر آن را ندیده بودند. درجایی که 40 کشور دنیا رژیم بعثی عراق را تا دندان مسلح و به جنگ با ایران فرستادند اما خواست خدا و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود که واژه ولایت مداری و جهاد را در این روز به مفهوم رساند.

بسیج با اشاره به اینکه خرمشهر برای نظام جمهوری اسلامی تنها یک شهر نیست بلکه تاریخ زنده، واژه رشادت، ایثارگری و از خود گذشتگی است، اضافه کرد: همانند این رشادت ها را کشور ما بارها به خود دیده است و انشالله در انتخابات 28 خرداد بار دیگر این واژه ها را تکرار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات پیش رو باید با صلابت و باشکوه باشد ملت ایران در انتخابات باید دولتی را سر کار بیاورند که به تعبیر فرمانده کل قوا دارای کفایت، مدیریت، با ایمان، جوان و حزب الهی، لبریز از امید و معتقد به توانایی داخلی باشد.

مسئول بسیج اساتید استان در خصوص روشنفکری و بیداری اقشار مختلف جامعه به وسیله اندیشه علمی دانشگاهیان افزود: متاسفانه فضای تبلیغات انتخاباتی در ایران تنها به یک هفته الی ده روز معطوف می شود از این رو عوام تنها در این مدت کم توانایی شناسایی کاندیدای اصلح را برای جلوس بر کرسی انتخاباتی ندارند و این جامعه نخبه دانشگاهی کشور است که با استفاده از شم علمی و دانش سیاسی کمک به سازیی را در روشنفکری جامعه و شناسایی فرد اصلح در انتخابات پیش رو دارد.

بسیج در پایان از اساتید دانشگاهی خواست: در انتخابات پیش رو از همه توان خود برای آگاه سازی جامعه استفاده کنند و نگذارند عده ای با تبلیغات و وعده های غلط یا مسیر انتخابات را به سوی هدفی که دارند سوق دهند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.