همایش جهاد تبیین

استان چهارمحال…
توسط سازمان بسیج اساتید برگزار شد.

همایش جهاد تبیین

نشست روشنگری و بصیرت افزایی جهاد تبیین با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب مشاور فرمانده سپاه پاسداران در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری،همایش روشنگری، بصیرت افزایی و جهاد تبیین با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه، دکتر یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد،علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری، دکتر محمدعلی نظری، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، جمعی از مسئولین، اساتید، کارکنان و دانشجویان استان در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب در این همایش ضمن تبیین فضای امروز کشور و تلاش دشمنان برای صدمه زدن به انقلاب و نظام اسلامی حاکم بر ایران، گفت: در این مقطع، تحقق هدف راهبردی آمریکا در خصوص ایران، با جنگ ترکیبی انجام می‌پذیرد که عبارت است از یک راهبرد دفاعی آمیخته به جنگ سیاسی، کلاسیک، نامنظم، مجازی، خبررسانی جعلی، برهم زدن بافت جمعیتی و ایجاد تضاد دینی، که مهار قدرت انقلاب اسلامی در این جنگ با اولویت دادن به دو اقدام محوری، هویت‌زدایی و هویت‌زایی دنبال می‌شود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شبهه افکنی از طریق طرح سوالات راهبردی، تاکتیکی و پاسخ های ناقص و دروغ، تشدید نفرت و کینه در مردم نسبت به حاکمیت، ایجاد بی‌تفاوتی در مردم و ترس در خواص، ایجاد گسست اجتماعی، تقابل امنیتی، سیاسی و اجتماعی و تبدیل نافرمانی فردی به اجتماعی، شکست اقتدار امنیتی و شکل‌گیری هرج و مرج از گام‌های برداشته شده در راستای هویت‌زدایی است.

مسئول سابق سازمان اطلاعات سپاه اضافه کرد: توسعه شبکه‌های ماهواره‌ای، تبلیغ لذت‌گرایی و سبک زندگی غربی، شبکه‌سازی، تولید هیجان از طریق بازی‌های رایانه‌ای و تبدیل به خشونت، تخلیه هیجانات علیه حکومت و معرفی لیدر داخلی از گام‌های هویت‌زایی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه خاورمیانه قلب جهان است، افزود: آمریکا تلاش کرده برای تصرف ایران، دور تا دور ایران را خلوت کند تا این کشور منزوی و به راحتی برانداز شود، اما هیچ کدام از عملیات‌های نظامی و هزینه‌های سنگین در اطراف، ایران را متزلزل نکرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ایران توانمندی این را دارد که دموکراسی موجود غربی را تضعیف و حکمرانی جدیدی ارائه دهد اما بیگانگان با تصویرسازی غلط، ایران را کشوری حامی تروریست، ناقض حقوق بشر، گرفتار فساد، دارای گسست‌های قومی، مذهبی و نسلی و دیکتاتور معرفی می‌کنند و از این رو آمریکا به دنبال ایجاد بی‌ثباتی در داخل ایران است وبه همین خاطر با همه توان اغتشاشات را با موضوعات امنیتی، سیاسی و اجتماعی در ایران کلید زدند تا ایران یکپارچه را از بین ببرند، اما به این نتیجه رسیدند که برآورد‌های اشتباهی داشتند‌.

حجت‌الاسلام و المسلمین طائب شرط پیروزی در این جنگ را استقامت دانست و تاکید کرد: با همت دولت سیزدهم و تربیت نسلی آماده با سرعت پیشرفت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمن تصویر ناامید‌کننده‌ای از ایران در ذهن مردم ایجاد کند.

در پایان این همایش، حاضران پرسش های خود را مطرح کردند و حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طائب به آنها پاسخ داد.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.